Sposób załatwiania spraw
W zależności od rodzaju sprawy załatwiane są: osobiście, listownie, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00.
- ul. Nowodworska 1, 59-220 Legnica
- e-mail:
Wszelkich informacji o stanie załatwianych spraw można uzyskać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta LPWiK S.A. nr tel. +48 76 85 54 800.
Zgłaszanie awarii wodociągowo-kanalizacyjnych:
- tel.: 994 lub
- tel.: +48 76 817 80 10 (spoza Legnicy)
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- LPWiK S.A.
- Pierwsza publikacja
- IntraCOM.pl Katowice 2020-10-21 15:40
- Aktualizacja publikacji
- IntraCOM.pl Katowice 2020-11-27 12:25
- Wytworzenie publikacji
- LPWiK S.A. 2020-11-27 12:25
- Zatwierdzenie
- LPWiK S.A. 2020-11-27 12:25