Tłumacz języka migowego
LPWiK S.A. uprzejmie informuje, że w przedsiębiorstwie wdrożono procedurę postępowania przy obsłudze Klientów niepełnosprawnych.
Zachęcamy do korzystania ze środków wspierających komunikowanie się, w szczególności:
- elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK): https://ebok.lpwiksa.pl
- poczty elektronicznej:
- faxu sekretariatu nr: +48 76 85 67 303
- centrali telefonicznej Biura Obsługi Klienta nr: +48 76 85 54 800
- strony internetowej: www.lpwiksa.pl
- strony Biuletynu Informacji Publicznej (BIP): bip.lpwiksa.pl
LPWIK S.A. informuje, że soba uprawniona (głucha lub głuchoniewidoma) ma prawo do pośrednictwa tłumacza w kontakcie z jednostką.
Świadczenie to jest bezpłatne i przeznaczone dla osób uprawnionych będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1172 t.j.).
Osoby niesłyszące i mające trudności w komunikowaniu się, chcąc załatwić sprawę w LPWiK S.A. z pomocą tłumacza języka migowego - w oparciu o zapisy ww. ustawy - zobowiązane są do zgłoszenia chęci skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się z minimum trzydniowym wyprzedzeniem oraz dokonania zgłoszenia w celu rezerwacji wizyty.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- imię i nazwisko osoby zainteresowanej,
- propozycję terminu,
- krótkie określenie sprawy,
- kontakt zwrotny, na który zostanie nadesłana informacja z potwierdzeniem spotkania.
Gdzie wysyłać informacje:
Zgłoszenie proszę :
- wysłać na adres e-mail:
lub - wysłać na adres spółki (liczy się data dostarczenia korespondencji)
Legnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.
ul. Nowodworska 1, 59-220 Legnica
lub - przekazać telefonicznie za pośrednictwem osoby trzeciej na numer telefonu +48 76 85 54 800
Dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami
Legnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. znajduje się w południowej części miasta Legnicy, przy ul. Nowodworskiej 1, w pobliżu autostrady A-4.
Na parkingu przed wejściem głównym, wyznaczono oznakowane miejsca dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku, w którym znajduje się Biuro Obsługi Klienta, prowadzi oznakowane wejście od strony parkingu, przystosowane dla osób mających problemy z chodzeniem lub poruszających się na wózku inwalidzkim. Tuż za drzwiami wejściowymi do budynku, po prawej stronie korytarza znajduje się pomieszczenie ochrony. Prosimy o skorzystanie z pomocy pracownika ochrony w dalszym postępowaniu.
Aby skutecznie komunikować się z Legnickim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Legnicy, osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą skorzystać z pośrednictwa tłumacza języka migowego. W tym celu należy powiadomić Spółkę (np. pocztą elektroniczną) w terminie 3 dni przed planowanym dniem wizyty w LPWiK S.A.
Usługa jest bezpłatna.
Zapraszamy również do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta poprzez:
- eBOK: https://ebok.lpwiksa.pl
- e-mail:
- tel.: +48 76 85 54 800
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- LPWiK S.A.
- Pierwsza publikacja
- IntraCOM.pl Katowice 2019-09-23 10:00
- Aktualizacja publikacji
- IntraCOM.pl Katowice 2020-11-27 12:07
- Wytworzenie publikacji
- LPWiK S.A. 2020-11-27 12:07
- Zatwierdzenie
- LPWiK S.A. 2020-11-27 12:07